Discutii generale
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Discutii generale

An forum for all my friends
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  Conectare  

 

 Banu Adriana Raluca

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
Danny




Numarul mesajelor : 773
Varsta : 40
Localisation : Bucuresti
Data de inscriere : 23/05/2007

Banu Adriana Raluca Empty
MesajSubiect: Banu Adriana Raluca   Banu Adriana Raluca Icon_minitimeMar Mai 29, 2007 7:34 am

Banu Adriana Raluca 1adriana4yf4


Data Naşterii : 28.11.1983

Anii : 23
Zodia : Sagetator
Ocupatia : Agent asigurari
Localitatea : Ploiesti
Echipa : vest



Biografie

Ma nunesc Banu Adriana Raluca , sunt din Ploiesti am 23 de ani si sunt un sagetator incapatanat si ambitios.
Am absolvit cursurile colegiului Economic "Virgil Madgearu" din Ploiesti, iar in prezent sunt studenta in anul I la Universitatea Spiru Haret la profilul "Finante Banci"
Lucrez de cand am absolvit liceul, sunt functionar economic la o societate ce are ca domeniu de activitate inchirierea bunurilor personale si gospodaresti.
In timpul liber am organizat petreceri pentru copii iar acum sunt consultant in asigurari de viata si consultant in deschiderea conturilor de economii pentru spatiu locativ la Finansbank, banca pentru locuinte.
In anul 2001 am absolvit un curs intensiv de manechine si fotomodele la firma Amadeus iar in anul 2002, dupa sustinerea atestatului de competenta profesionala in profesia de comerciant merceolog la colegiul Economic Virgil Madgearu am sustinut examenul pentru permisul auto categ B.
In anul 2003, am urmat un curs intensiv de initiere profesionala secretariat - asistent manager, la centru de instruire si recrutare de personal "Delos Consulting" din Ploiesti.